Cik Suzy Consultant Maryk
Entrepreneur /sale director Marykay
Independent Beauty Consultant
skincare & Makeup Consultant
FREE SKIN CONSULTATION
https://linktr.ee/Ciksuzyibrahim
07/08/2023
05/05/2023
Cc cream promo !!
Suze's 'shop link
please open a browser to view
https://mkap.cc/vEjime?openExternalBrowser=1
Jemput singgah kedai pink cik suzy π
05/05/2023
05/05/2023
Yeay dah ada kedai pink
Lepas ni senang kalau korang nak shopping product mary kay just scan ja qr code atau tekan link
Suze's 'shop link
please open a browser to view
https://mkap.cc/vEjime?openExternalBrowser=1
Jemput singgah kedai pink cik suzy π
19/02/2023
Hari ni p picnic.. memang panas sungguh.. ππ
Menyala panas ..
Tak payah risau pun kalau dah apply UV protection . wajib tau kalau nak kena teguq umur muda 10 thun π€...
Suzy pakai SPF 50 UV protection marykay ja...
14/10/2022
Assalamualaikum & morning sahabat β€οΈβ€οΈβ€οΈ
Mulakan pagi dengan 'sangka baik'.
1.Sangkakan hari ini Allah akan aturkan kepada kita 'sebaik-baik' hari dari semalam.
2.Sangkakan hari ini semua orang yang baik-baik hadir dalam hari kita.
3.Sangkakan takdir hari ini yang terbaik sepanjang hayat kita.
Sahabat, fikir yang baik-baik, cakap baik-baik, kita akan dapat semuanya baik-baik.
13/10/2022
Guys... Sapa nak jadi barbie doll ? πππ
Jom ke beauty makeup class kami di USM π
Kenapa pilih USM? Sbb selesa, senang cari..
MUA yang ajar pengalaman 10 tahun tau .
Jumpa 16hb.. yang rasa nak p bleh roger dulu tau.. nak sedia hadiah πππ
https://SuzieMK.wasap.my
06/10/2022
Azelea TOP LEADER .. DARI PELBAGAI lapangan , ada yang berkerja., Ada yang suri rumah , ada yang berniaga ,boleh cemerlang di MK β₯οΈβ₯οΈβ₯οΈ
05/10/2022
WRINKLE BANYAK???? UMUR 30AN DAH NAMPAK 5AN ???... OH NO ...
Tapi hangpa jangan la risau sangat... booster C+ line reducer ni boleh bantu hangpa.. dah bantu suzy pun ... πππ
And one more ...wrinkle bnyak , kedut nampak sebab apa? Sebb kulit kering. Bukan org 40an ja ada masalah tu.. sekarang 20 an dah nmpak.. apa tah lagi 40an ... Fuhhhh πππ kena la bg lembapan secukupnyaaa kat kulit tau...
Sepasang dia mai dengan booster HA+ Ceramide Hydration ni..
Memang hangpa tak menyesal , lagi menyesal kalau orang bisik kat kita awat nampak tua dari laki
π€π€ Opsss
Jom click link bawah ni ....bleh tau detail kulit hangpa kering ka tak .
https://s.mkbit.io/eb8M
Click here to claim your Sponsored Listing.